• Webwinkelkeur gecertificeerd lid
  • Voor 16.30 besteld = vandaag verzonden
  • Gratis verzending boven de 85 euro (NL)
Klantenservice
Terug naar home

Klantenservice

Herroepingsformulier: Download hier de voorwaarden en het retourformulier


Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op:

maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur op 085-0750757. 


U kunt ons ook bereiken via whatsapp op maandag t/m zaterdag tussen 09.00 en 19.00 uur op 06-42026114.

U kunt ons te allen tijde ook mailen op info@onlinehondenspeciaalzaak.nl of contact ons via het contactformulier onder aan de pagina.

Zichttermijn
Wettelijk heeft u recht op 14 dagen zichttermijn. Een zichttermijn moet u overigens niet verwarren met een testperiode. Een zichttermijn behelst een periode waarin u een artikel beoordeeld, zoals u dat ook in een winkel zou doen. Uiteraard verwachten wij dat u het artikel na ontvangst met zorg behandeld. Een gebruikt artikel dan wel een artikel dat door onzorgvuldig handelen onverkoopbaar is geworden kan uiteraard niet retour worden genomen. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat u een artikel op een op andere wijze heeft gebruikt dan u in een winkel zou doen, mogen wij u aansprakelijk stellen.

Heeft u een klacht? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@onlinehondenspeciaalzaak.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur waarbij wij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."


Product retourneren:

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 14 dagen, na ontvangst van je product, bij ons via de e-mail melden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Graag wel in originele staat en verpakking. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een pan uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga er niet mee koken. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten. 


Ook wanneer het product nét teveel  'gebruikt' is , laten we je er niet mee zitten. Dan krijg je 50% van het oorspronkelijke aankoopbedrag terug.



Uitzonderingen:
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:
Snacks, draad, thundervests en vlooienbanden.
Als u twijfelt of het product retour kan, neem dan contact met ons op.

 

Retourneren of omruilen:
Indien u het artikel wilt retourneren, hanteren wij de volgende regels:
U maakt gebruik van ons herroepingsformulier;
Het artikel is in de originele staat en slechts deels uitgepakt om de kenmerken te beoordelen;
Het product vertoont geen sporen van gebruik;
De verpakking is niet kapot en ontbreekt niet;
De retourzending gebeurt op uw eigen kosten;

Als een artikel beschadigd of incompleet is, wordt waardevermindering in rekening gebracht.

 
De kosten voor de retourzending zijn voor uw kosten. Om uw koop officieel te herroepen heeft u het (bovenstaand) herroepingsformulier nodig. Vult u dit volledig in en stuur dit mee met de retourzending.

Retour adres:
Online Honden Speciaalzaak BV
Industrieweg 25
4181 CA Waardenburg
KvK: 81094779
BTW: NL861926833B01

Dit is geen bezoekadres enkel voor het afhalen van producten.

Voor artikelen die wij retour ontvangen omdat de klant ze niet in ontvangst heeft genomen of afgehaald, brengen wij 20 euro in rekening. Dit dient ter dekking van de dubbele verzendkosten (naar u toe en vervolgens terug), alsmede van onze kosten voor het verzamelen en uitpakken van artikelen.